FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1. Założyłem rezerwację przez www - kiedy dostanę potwierdzenie?

Po założeniu rezerwacji masz czas na opłacenie zaliczki do 23:59 tego samego dnia. Jak tylko Twoja wpłata zostanie rozliczona w naszym systemie rezerwacyjnym, Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, a Ty dostaniesz wiadomość e-mail z dokumentami do rezerwacji. Czasem zajmuje to kilka dni (2-3), zanim przelew zostanie zaksięgowany i rozliczony, prosimy więc o chwilę cierpliwości. Ale jeśli w ciągu kilku dni (do 5 dni) nie dostaniesz e-maila z potwierdzeniem Twojej rezerwacji, skontaktuj się z nami.

2. Co zrobić, żeby po założeniu rezerwacji dokupić karnet, dodatkowe ubezpieczenie lub inne świadczenia?

Jeśli rezerwowałeś przez stronę www, zaloguj sie do panelu Klienta  - tam jest możliwość dodania karnetów i ubezpieczeń, oczywiście w ramach tego, co jest dostępne w kupionej przez Ciebie wycieczce. Jeśli zakładałeś rezerwację w inny sposób - napisz do nas: infolinia@wygodatravel.pl. Dodatkowe świadczenia możesz dokupić do tygodnia przed wyjazdem (nie dotyczy Gwarancji zwrotu kosztów).

3. Ile mam dopłacić do całości rezerwacji?

Jeśli zakładałeś rezerwację bezpośrednio u nas, swoje płatności możesz sprawdzić na stronie Sprawdż dopłatę. Jeśli rezerwowałeś w jednym z naszych biur agencyjnych, skontaktuj się ze swoim sprzedawcą. Nasi agenci mogą sprawdzić kwotę dopłaty w systemie rezerwacyjnym Blue Vendo w szczegółach rezerwacji. Dopłaty do całości trzeba dokonać najpóźniej na 21 dni przed wyjazdem.

4. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Tak - rezerwując przez naszą stronę internetową przy zapłacie zaliczki trzeba wybrać typ płatności "płacę z PAYU" - oprócz przelewów bankowych jest tam opcja zapłaty kartą kredytową (Visa, Mastercard). Możesz od razu zapłacić za całą rezerwację. Jeśli zapłacisz tylko zaliczkę, dopłaty do 100% trzeba dokonać przelewem.

5. Kiedy dostanę bilety lotnicze?

Bilety lotnicze są przesyłane na e-mail podany w rezerwacji na 48 godzin (w sezonie letnim na 72 godziny) przed wylotem. Nie ma możliwości odbioru biletu na lotnisku! Szczegóły dotyczące przelotu, limity bagażowe, itp., sprawdź w rozkładzie lotów.

6. Czy muszę się odprawić on-line przed wylotem?

Nie, wszyscy nasi Klienci odprawiają się już na lotnisku. Odprawa zaczyna na się na 2 godziny, a kończy 40 minut przed odlotem.

7. Czy wyjazd z antenowy z danego miasta (Krakowa, Wrocławia, itd.) będzie potwierdzony?

Wiemy to dopiero na 2-3 dni przed wyjazdem, jak zamykamy sprzedaż danego turnusu. Wtedy wysyłamy potwierdzenia godzin wyjazdu - na 2 dni przed wyjazdem na e-mail podany w rezerwacji. W tym mailu, oraz na stronie z rozkładem jazdy znajdziesz wszystkie szczegóły.

8. Jakie dokumenty trzeba zabrać ze sobą na wyjazd?

Koniecznie dokumenty tożsamości (paszporty lub dowody osobiste) dla wszystkich uczestników, także tych najmłodszych. Sprawdź datę ważności paszportu/dowodu osobistego! Ponadto weź ze sobą voucher (przesyłany e-mailem przy potwierdzeniu rezerwacji, także do pobrania z panelu Klienta) i bilet lotniczy. Jeśli dostałeś e-mailem także voucher na karnety - koniecznie weź go ze sobą! Przydać się może także karta EKUZ  - więcej na ten temat w dziale Ubezpieczenia.

9. Kupiłem ofertę z karnetem, kiedy dostanę karnet narciarski i od kogo?

Niektóre stacje narciarskie wymagają do odebrania karnetów voucherów (nie mylić z voucherem na pobyt, to dwa różne dokumenty). Jeśli jedziesz do Francji (wszystkie regiony) lub do Austrii (regiony Pitztal, Kasberg i Hinterstoder), wyślemy do Ciebie voucher na 5 dni przed wyjazdem na e-mail podany w rezerwacji. W pozostałych krajach i regionach karnet lub voucher upoważniajacy do odbioru karnetu będzie czekał na Ciebie na miejscu: w hotelu na recepcji lub u rezydenta.

 

 

cookies Ta witryna używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może służyć Państwu lepiej - polityka plików cookies.
Szybka rezerwacja telefoniczna 12 252 09 55 - Zarezerwuj wyjazd przez telefon w ciągu kilku minut! Zadzwoń: pon-pt 10:00-18:00